FIZETÉSI MÓDOK
1. Bankkártyás fizetés: webáruházunkban biztonságosan fizethetsz a Barion rendszerén keresztül.
2. Banki átutalás: ha az előre utalásos fizetést választod, kérünk az összeget erre a számlaszámra utald:
- Név: Sikeres Fodrászkellék Kft.
- Bank: CIB Bank
- Számlaszám: 1070 0189 4675 2709 5110 0005
- Ha külföldi bankszámláról utalsz, akkor:
- IBAN: HU48
- SWIFT: CIBHHUHB
3. Utánvétel: amennyiben a rendelés értékét a csomag készhez vételekor szeretnéd kiegyenlíteni, akkor válaszd az "Utánvétel" fizetési módot. A futárnál készpénzzel és bankkártyával is fizethet majd. Az utánvétel díja 300 Ft.
SZÁLLÍTÁS
Szállítási határidő Magyarországon belül:
A hétköznap 12:00-ig leadott megrendelés és annak ellenértékének 12:00-ig történő beérkezése esetén a következő munkanapon már akár nálad is lehet a csomag, egyéb esetekben a megrendelést követő második munkanapon.
Webáruházunk a raktárkészletet nem kezeli, ezért ha a megrendelt termék nincs raktáron, a rendelés beérkezése után munkatársunk felveszi Önnel a kapcsolatot e-mailben vagy telefonon. Munkanapokon, legkésőbb 24 órán belül tájékoztatja Önt, és egyeztet a lehetőségekről.
Szállítási Díjak És Fizetési Opciók Magyarországon Belül:
- ELŐRE UTALÁS, BANKKÁRTYA:
KEDVEZMÉNYES szállítási díj 12.000-24.990 Ft közötti rendelési összeg esetén:
DPD és GLS csomagpont: 990 Ft
MPL csomagautomata, Posta Pont, Postán maradó: 990 Ft
Házhozszállítás DPD futárral vagy GLS futárral: 1290 Ft
Házhozszállítás MPL futárral: 1490 Ft
A szállítás díja 12.000 Ft rendelési összeg alatt:
MPL csomagautomata, Posta Pont, Postán maradó: 990 Ft
DPD csomagpont: 1190 Ft
GLS csomagpont: 1190 Ft
Házhozszállítás DPD futárral: 1490 Ft
Házhozszállítás GLS futárral: 1590 Ft
Házhozszállítás MPL futárral: 1790 Ft
24.990 Ft feletti rendelés esetén a szállítás INGYENES.
- UTÁNVÉT:
Az utánvét költsége plusz 400 Ft.
Személyes átvételi lehetőség:
Valamelyik elérhetőségeinken keresztül való egyeztetés után és csak készpénzzel vagy banki előre utalással lehetséges.
Címen: 8175 Balatonfűzfő Nefelejcs utca 7.
Tel: +36/20/942-2753
Figyelem! Az üzemeltetőt nem terheli semmilyen felelősség, és kötelezettség, ha a kiválasztott termék nincs raktáron! Az ebből adódó előre látható, vagy nem látható problémákért, eseményekért, az üzemeltető nem vonható felelősségre, és nem kötelezhető! pl. Ha a hiányzó termék nélkül a küldendő csomag értéke nem éri el az ingyenes szállítási értéket, az üzemeltető nem köteles a csomagot ingyenesen elküldeni!
Szállítás MPL Posta futárral az egész ország területén 1-2 munkanapon belül.
A futárszolgálat munkatársai a csomagokat munkaidőben 8-17 óráig kézbesítik, tehát olyan szállítási címet adjon meg, ahol ebben az időben át tudja venni a csomagot! A kézbesítés megelőzően Ön email és SMS értesítést is kap a várható szállításról. Amennyiben a megadott időpont Önnek nem megfelelő úgy az értesítésben szereplő telefonszámon másik időpontot, vagy más kézbesítési címet is kérhet. Kérjük a csomagot kézbesítéskor átvétel előtt szíveskedjék megvizsgálni, és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot! A futárszolgálat a csomag sértetlenségéért felel, az áru esetleges (nem szállításból származó) hibája miatt kérem, vegye fel vevőszolgálatunkkal a kapcsolatot. Amennyiben nem valósul meg a csomag átvétele, a futár a következő nap telefonon próbál időpontot egyeztetni Önnel, és ismét megkísérli a csomag kézbesítését. Ha ekkor sem sikerül a kézbesítés, a csomagot visszaszállítja a feladónak. A Postai szállítás előnye lehet, hogyha Ön a szállítás napján még sem tartózkodik otthon, a futár egy értesítőt hagy a postaládájában, hogy csomagja érkezett! Ekkor Ön több dolog közül is választhat: 1. Felhívja a futárt, vagy a lakhelyéhez tartozó Postát, és megkéri, hogy az Ön által megadott időben, még egyszer kézbesítsék a csomagot. 2. Bemegy a lakhelyéhez tartozó Postára, és átveszi a csomagot, melyet 10 napig őrzik ott, utána visszaküldik a feladónak! Ha a 3 nap után esetleg nem kapta kézhez a csomagot, szóljon be a postahivatalába, biztosan ott lesz, és kérésére kiszállítják! A Posta nyomkövető rendszere mindig pontosan tudja, hogy az Ön csomagja merre jár.
Szállítás GLS futárral az egész ország területén 1-2 munkanapon belül:
A futárszolgálat munkatársai a csomagokat munkaidőben 8-17 óráig kézbesítik, tehát olyan szállítási címet adjon, meg ahol ebben az időben át tudja venni a csomagot! A kézbesítés megelőzően Ön email és SMS értesítést is kap a várható szállításról. Amennyiben a megadott időpont Önnek nem megfelelő úgy az értesítésben szereplő telefonszámon másik időpontot, vagy más kézbesítési címet is kérhet. Kérjük a csomagot kézbesítéskor átvétel előtt szíveskedjék megvizsgálni, és ha sérült, vetessen fel jegyzőkönyvet, s ne vegye át a csomagot! A futárszolgálat a csomag sértetlenségéért felel, az áru esetleges (nem szállításból származó) hibája miatt kérem, vegye fel vevőszolgálatunkkal a kapcsolatot. Amennyiben nem valósul meg a csomag átvétele, a futár a következő nap telefonon próbál időpontot egyeztetni Önnel, és ismét megkísérli a csomag kézbesítését. Ha ekkor sem sikerül a kézbesítés, a csomagot visszaszállítja a feladónak.
Külföldre szállítás: az esetleges ingyenes házhoz szállítás csak Magyarországon belül érvényes!
- Ötlet, tipp: ha teheti, kérje a határ menti, Magyarországon belüli Posta hivatalokba, címekre! Ide a Magyarországra vonatkozó feltételekkel jut szállításhoz. Postán maradóra kell kérni.
- A Magyarországgal közvetlen szomszédos országokba csak tájékoztató jellegű árat tudunk adni. Pontos szállítási árat csak pontos súly és szállítási díj kalkuláció után, telefonos egyeztetés után tudunk adni. Körül belüli bruttó árak, szállítási a díjtáblában találhatók.
- Egyéb külföldi országokba csak pontos csomag adatok után, szállítói árajánlat kérése után tudunk szállítási költséget adni!
Figyelem! A nem a szállítás hibájából át nem vett csomagot, csak újabb szállítási költséggel, vagy az ingyenesen elküldött csomagot már csak szállítási költséggel tudjuk újra elküldeni.
Kérjük a csomag sértetlenségét kézbesítéskor a sofőr előtt szíveskedjék megvizsgálni. Esetleges sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.
Fizetés:
Webáruházunkban jelenleg előre utalásos, bankkártyás és utánvétes fizetés lehetséges.
Választható Magyarországon belüli fizetési módok Forintos bankszámlára
- Fizetés előre utalással forintos bankszámlára. Előre utalás - szállítás futárszolgálattal. A pénzt ide utalja: - Sikeres Fodrászkellék Kft Cib Bank/ forintos számla: ( IBAN: HU48 ) 1070 0189 4675 2709 5110 0005 ( SWIFT: CIBHHUHB ) A bankszámla szám, a fizetési folyamat végzésénél, a kiválasztott szállítási, fizetési mód ( ,,megjegyzés " ) szövegében is, automatikusan meg fog jelenni! - Az előre utalással fizetett csomagokat, csak a pénz beérkezése után tudjuk elküldeni. Az elektronikusan kiállított számlát a rendszer automatikusan elküldi a vevő által megadott e-mail címre, a másolatot a vásárló kérheti a csomagban mellékelve.
- Fizetés Utánvéttel. Fizetés a csomag átvételekor a futárszolgálatnak, a Posta vagy egyéb átvevőhelyek dolgozójának történik. Az elektronikusan kiállított számlát a rendszer automatikusan elküldi a vevő által megadott e-mail címre, a másolatot a vásárló kérheti a csomagban mellékelve.
- Bankkártyás fizetés: A bankkártyával való fizetés a Barion szerverén keresztül történik erős (128 bites) SSL technológiával kódolt weboldalon keresztül, így az Ön banki adatai garantáltan nem kerülnek illetéktelenek tudomására az Interneten keresztül. Ha az online fizetéssel kapcsolatban kérdése, észrevétele van, hívja az ügyfélszolgálatunkat.
A szolgáltató megrendelés során keletkezett és birtokába jutott adatokat tárolja, azaz a kártya birokos vagy megrendelő nevét kizárólag a kártyabirtokos által engedélyezett tranzakció végrehajtása céljából használhatja fel. A szolgáltató a tranzakció során keletkezett egyéb más adatokkal nem rendelkezik. A Vásárló hibájából eredően jelszavának harmadik személy által történő felhasználásból adódó károkért Szolgáltató felelősséget nem vállal. Vásárló kijelenti, hogy a megrendelt és teljesített szolgáltatások ellenértékét vissza nem követeli. A Vásárló hibájából történt hibás, téves adatbevitelből, megrendelés elírásból származó károkért a Szolgáltató semmilyen felelősséget, visszafizetést, visszatérítést nem vállal. A hibás adatok megadása miatt keletkezett károkért a szolgáltató felelősséget nem vállal, a bejelentett reklamációkat haladéktalanul kivizsgálja és lehetőségeihez mérten kezeli.
Használható bankkártyák: A Barion rendszerén keresztül: Mastercard, Visa, Maestro, Electron
Választható, Magyarországon kívülről való fizetési módok Forintos számlára:
- Szállítás futárszolgálattal, csak előre utalásos fizetés lehetséges forintos számlánkra. A pénzt ide utalja: - Sikeres Fodrászkellék Kft Cib Bank/ forintos számla: ( IBAN: HU48 ) 1070 0189 4675 2709 5110 0005 ( SWIFT: CIBHHUHB ) - Eurós fizetés csak telefonos egyeztetés után lehetséges!
Kérjük a csomag sértetlenségét kézbesítéskor a sofőr előtt szíveskedjék megvizsgálni. Esetleges sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot.
EGYÉB RENDELKEZÉSEK
- Bizonyos nagy értékű, nagy méretű és/vagy raktárkészleten nem tartott termékek esetében, megrendelést csak előre utalással tudunk teljesíteni. Ebben az esetben a megrendelés leadását követően ügyfélszolgálatunk felveszi a kapcsolatot a megrendelővel és egyezteti a fizetési és szállítási módot.