Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

GYIK

GYIK

Miért nem tudom leadni a megrendelésemet a webáruházba? 
Adatfrissítés és karbantartás miatt kisebb technikai problémák előfordulhatnak a megrendelés alatt. A technikai problémák elhárításán folyamatosan dolgozunk, szíves megértésüket előre is köszönjük.
 
Adott termékeket szeretnék keresni, mit tegyek?
Amennyiben a termék név vagy a termék kódszám alapján keres, akkor a Keresés sorba kattintva beírhatja a termék nevét vagy a termék kódszámát így listáztatva az Ön által keresett terméket vagy termékeket.
 
Hogyan vásároljak a webáruházban?
Amennyiben Ön már regisztrált vásárlónk, célszerű a vásárlás megkezdése előtt bejelentkezni, természetesen a vásárlása végén is megteheti ezt. Amennyiben megtalálta a vásárolni kívánt terméket, válassza ki a mennyiséget, majd kattintson a Kosárba gombra. Ha a termék részletes adataira kíváncsi a terméknévre kattintva jut el a termék adatlapjára. A jobb felső sarokban mindig ellenőrizheti kosarának tartalmát, illetve módosíthatja a mennyiségeket, termékeket, a módosítást követően használja a frissítés ikont. Amennyiben befejezte a vásárlást a Megrendelem gombra kell kattintania, hogy a számlázási, fizetési folyamat elinduljon. Itt lépésről lépésre végigvezeti Önt a rendszer a folyamaton. 
 
Milyen módokon fizethetem ki a vásárlás összegét?
Webáruházunkban fizethet Banki előreutalással, és utánvéttel. Az utánvéttel történő vásárlás esetén a csomag átvételekor kell fizetni, ennek költsége a szállítási költségek menüpontnál található.
 
A kijelölt mennyiségű terméket nem tudom a kosaramba tenni, mit tegyek?
Hívja elérhetőségeinket.
 
Nincs raktáron az  a termék, amit választottam, mit tegyek?
Írjon nekünk email címre, munkatársaink munkanapokon a legrövidebb időn belül megválaszolják levelét.  Ügyfélszolgálat telefonszáma: +36 20/942 2753
 
Átvehetem az elkészült csomagot személyesen is?
Igen. Amennyiben Ön a termékek megrendelési folyamatának lépései során a szállítási módhoz a személyes átvételt választja, értesítésünket követően a megrendelt és összekészített termékeket a telephelyen veheti át.
 
Hogyan kapom meg a megrendelt terméket?
Ön három lehetőség közül választhat. 1. Választhat futárszolgálattal történő szállítást, mely esetén a csomag cégünk automatikus rendszerén keresztül megy át és a futárszolgálat az Ön által megjelölt címre szállítja ki a megrendelt termékeket. 2. Csomagját kérheti Posta pontra 3. Személyes átvétel választása esetén telephelyen veheti át a megrendelt és előre összekészített termékeket. 
 
Megrendelésemet véglegesítettem, mi fog ezután történni?
Vásárlásáról azonnali megrendelés összesítőt küld rendszerünk az Ön e-mail címére, melyben az Ön által választott szállítási mód szerinti áruátvételről is tájékoztatjuk.
 
Hol kaphatok információt a csomag hollétéről?
Amennyiben már feladásra került a csomagja, az Ön Neve címe, egyedi azonosító alapján tud csomagja hollétéről érdeklődni a futárszolgálat által küldött elérhetőségeken, vagy a következő elérhetőségeken. Tel:  7-14-ig 20/9422753  14 óra után 20/3371605  -  E-mail: info@naturalszepseg.hu
Figyelem! A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8 -17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége, és otthonra rendelte a csomagot) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat kétszeri kézbesítést kísérel meg, az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!
 
Hogyan értesülhetek leghamarabb az új termékekről, akciókról?
Amennyiben mindig időben szeretne értesülni, mely termékeink akciósak, milyen új termékekkel bővült kínálatunk iratkozzon fel hírlevelünkre.
 
Kihez fordulhatok személyesen a kérdéseimmel? 
Kérdéseivel forduljon Vevőszolgálatunkhoz Tel: 20/9422753  -  E-mail: info@naturalszepseg.hu
 
Szükséges-e regisztrálni a vásárláshoz?
A vásárláshoz előzetesen nem szükséges regisztrálnia, viszont ez esetben a termékeket fogyasztói áron vásárolhatja meg. Annak érdekében, hogy jogosult legyen szakmai illetve kereskedői kedvezményekre, feltétlenül szükséges először az alap-, utána a professzionális regisztráció.  Amennyiben lakossági áron vásárol és nem regisztrált felhasználó, úgy a vásárlás végén a weboldal kérni fogja a vásárláshoz szükséges adatokat. (Ez nem minősül regisztrációnak.)
 
Hogyan válthatom be az ajándékutalványomat?
Az ajándékutalványodat kizárólag online üzletünkben válthatod be, az utalvány vásárlását követő fél éven belül. Az érvényességi ideje minden utalványon fel van tüntetve.
Fontos, hogy a rendelésed összegzésénél a "Kupon megadása" mezőbe, írd be az utalványon található kódot és automatikusan levonja a rendszer az ajándékutalvány értékét.
Az utalványon lévő kód csak egyszeri vásárlás során használható fel bármely termékünkre vagy termékeinkre. A rendelés szállítási költségeit az utalvány nem fedezi, azt a vásárlónak kell megtéríteni.