Barion Pixel

Az adataid védelme fontos a számunkra

Információkat – például sütiket – tárolunk egy eszközön vagy hozzáférünk az eszközön tárolt információkhoz, és személyes adatokat – például egyedi azonosítókat és az eszköz által küldött alapvető információkat – kezelünk személyre szabott hirdetések és tartalom nyújtásához, hirdetés- és tartalomméréshez, nézettségi adatok gyűjtéséhez, valamint a termékek javításához. A megfelelő helyre kattintva hozzájárulhatsz ahhoz, hogy a fent leírtak szerint adatkezelést végezzünk. Másik lehetőségként a megfelelő helyre kattintva elutasíthatod a hozzájárulást, vagy a hozzájárulás megadása előtt részletesebb információkhoz juthatsz, és megváltoztathatod a beállításokat. Felhívjuk a figyelmedet, hogy személyes adataidnak bizonyos kezeléséhez nem feltétlenül szükséges a hozzájárulásod, de jogodban áll tiltakozni az ilyen jellegű adatkezelés ellen. A beállítások csak erre a weboldalra érvényesek. Bármikor módosíthatod vagy visszavonhatod beállításodat, ha visszatérsz erre az oldalra, és rákattintasz az „Adatvédelem” gombra a weboldal alján.

Elérhetőség

Cégnév: Sikeres Fodrászkellék Kft. 
Adószám:13992422219
Cím: 8175 Balatonfűzfő,  Nefelejcs utca 7. 
E-mail: info@naturalszepseg.hu
Tel: 06 20/942-2753 vagy 06 20/530-2371

Ha a webáruház kezelése során elakadnál, vagy kérdésed merülne fel,
 akkor keress bennünket valamelyik elérhetőség egyikén, és igyekszünk megoldani a problémát :)

 

Fogyasztói panaszkezelés:

A fogyasztó panaszait szóban, írásban, és e-mailban teheti meg az ügyfélszolgálatnál.
Az ,, Üzemeltető ( üzlethelyiségben, telephelyen , irodában  ) a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan, vagy ha a Fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a panaszról jegyzőkönyvet készít – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz fel. Az ,, Üzemeltető a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt ( üzlethelyiségben, telephelyen , irodában  ) szóbeli panasz esetén, helyben a Fogyasztónak köteles átadni, vagy ha ez nem lehetséges, akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni. Az ,, Üzemeltető, e-mail felhasználásával közölt panasz esetén a Fogyasztónak legkésőbb, az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben az  ,,Üzemeltető az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A ,, Üzemeltető a hozzá érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés jelen szerződés értelmében a postára adást, e-mail esetében az elküldést jelenti. A panasz elutasítása esetén az ,,Üzemeltető az elutasítás indokáról tájékoztatja a Fogyasztót. A vállalkozás a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni. a  Az ,,  Üzemeltető a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi a békéltető testületi eljárást. A panasz elutasítása esetén fogyasztó az ASZF -ben részletezett jogérvényesítési lehetőségekkel élhet.

Az oldal tetejére